اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۷۷۳

باید یک میلیون تکواندوکار در ایران داشته باشیم

باید یک میلیون تکواندوکار در ایران داشته باشیم
مختار کلانتری نامزد ریاست فدراسیون تکواندو که پیش از این نیز در این سمت مشغول به کار بوده است در رابطه با اهداف و برنامه های خود به صحبت پرداخت.
۱۵:۴۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مختار کلانتری نامزد ریاست فدراسیون تکواندو که پیش از این نیز در این سمت مشغول به کار بوده است در رابطه با اهداف و برنامه های خود به صحبت پرداخت. کلانتری که پیش از این سمت هایی همچون مسئول جهاد سازندگی، فرمانده سپاه در استان های مختلف، دبیر شورای امنیت کشور، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر مشغول به فعالیت بوده در نشست مطبوعاتی خود در رابطه با اهداف و برنامه های خود به صحبت پرداخت.
اولین مدال تکواندو در دوره من به دست آمد

زمانی که ما در تکواندو بودیم این ورزش مدالی نداشت؛ اما در دوره ما اولین مدال جهانی توسط آقای بی باک در مصر گرفته شد و در آخر دوره نیز توانستیم برای اولین بار به عنوان قهرمانی جهان برسیم و پس از آن نیز انتخابات برگزار شد من کنار کشیدم و آقای پولادگر به عنوان رئیس جدید رای آوردند. از مهمترین برنامه های من کم هزینه کردن ورزش تکواندو است، این یک ورزش سلامت و پرنشاط است؛ اما ارزان نیست و به همین دلیل نفرات زیادی نمی توانند در آن مشغول باشند. مقام معظم رهبری بر همگانی بودن ورزش تاکید دارند و از طرفی وزارت ورزش هم روی ورزش قهرمانی برنامه ریزی می کند، این ها با هم منافاتی ندارند. هم اکنون حدود پانصد هزار تکواندوکار در ایران داریم و من تلاشم را می کنم تا بتوانم این تعداد را دو برابر کنم. جذابیت این ورزش باید برای جوان ها بیشتر شود و با ارزان بودن آنها را به سمت خود بکشد. من می گویم تکواندو باید برای همه باشد و اصلا شعار من این است تکواندو برای همه، هر خانواده ایرانی باید یک تکواندو کار داشته باشد و من فکر می کنم به راحتی می توان تعداد تکواندوکاران ایران را دو برابر کرد.
دفع حداقلی و جذب حداکثری
نه تنها هادی ساعی که باید بگویم بسیاری از قهرمانان دیگر تکواندوی ایران همانند بی باک و مقانلو و ... ارتباط بسیار مناسبی با من دارند و به همین دلیل از من حمایت می کنند. سیاست من دفع حداقلی و جذب حداکثری است. هنر یک مدیر این است که از همه امکانات در جای خود استفاده کند. من هم تلاش کنم هر کسی را در جایگاه خود استفاده کنم. فدراسیون تکواندو تمرکز کافی را ندارد و عدم تمرکز بسیار مهم است و به نظرم باید فدراسیون اداره برخی جاها را به جاهای دیگر بسپارد. استان ها باید نقش پررنگی داشته باشند. چه ایرادی دارد روسای هیات ها نقش پررنگ تری داشته باشند و کارهای خود را باید با اختیار عمل کافی به انجام برسانند. چه ایرادی دارد آنها هم به متن تکواندو بیایند؟ چرا همه انتخابات باید به فدراسیون و رئیس وصل شود؟ چرا در بسیاری از انتخاب ها همه استان ها سهیم نیستند؟ در انتخاب سرمربی تیم ملی چرا عملکرد شورایی مورد استفاده قرار نمی گیرد؟

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین